****** الكيشووووووووووووووووووو ******
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

****** الكيشووووووووووووووووووو ******

Elgenral @ Osos @ Hamada @Romio @EssO @Weka @Mony@

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

حمله ضد الحب

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
moony elkesho
كيشوووووو
كيشوووووو

حمله ضد الحب Empty
مُساهمةموضوع: حمله ضد الحب   حمله ضد الحب Icon_minitimeالسبت أبريل 05, 2008 7:22 am

بس الله الرحمان الرحيم

الحب ما اجمل هذة الكلمه عند كل عاشق وكل انسان يحب باخلاص ولكن ،هل كل من يقول كلمه بحبك يكون يحب؟
هذا السؤال يشغل كل العاشق المحب باخلاص من الطرف الاخر هل هو يحبه مثلما يحبه هذا العاشق المخلص.
فانا احببت وجربت هذا الحب فانا كنت مخلصه لدرجه لا يمكن لبشر ان يتخيلها ،وغيرى يحب مثل هذا الحب ويضحى بكل شئ من اجل حبيبه .
ولكن ماذا استفدت انا من هذا الحب انا وغيرى فالبعض نجح فى هذا الحب والبعض الاخر فشل فى هذا الحب مثلى .
الكل يريد الحب والكل يريد انا يعيش قصه حب جميله ولكن الباقى ماذا يريدون لمذا يخونون ولا يحسون بالحب الذى ينتظرهم.

يا جماعه عاوزين نعمل حمله ضد اللى بيخدعوا البنات ويوهموهم بالحب وبعد كدة بيسبوهم او العكس من البنات لان بجد انا مليييييييييييييييت من الناس دى ساعدونى لازم نعمل حاجه وعاوزاعرف اللى بيعمل كدة ايه الدافع بتاعه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ميرسى ليكم

اهدى اليك اشواقى وحبى يامن كنت حبيبى
Admin
Admin
Admin

حمله ضد الحب Empty
مُساهمةموضوع: رد: حمله ضد الحب   حمله ضد الحب Icon_minitimeالأحد أبريل 06, 2008 7:36 am

هى الدنيا دى كده يامووووووووووووووونى

لو الا عمل كده فى بنت لو ليه اخته يرضى كده عليهاااااااااااااااا
https://elkeshoooooo.yoo7.com

حمله ضد الحب
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-