****** الكيشووووووووووووووووووو ******
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

****** الكيشووووووووووووووووووو ******

Elgenral @ Osos @ Hamada @Romio @EssO @Weka @Mony@

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

برنامج ضغط الافلام وتحويلها انا ايه

كاتب الموضوعرسالة
moony elkesho
كيشوووووو
كيشوووووو

برنامج ضغط الافلام وتحويلها انا ايه Empty
مُساهمةموضوع: برنامج ضغط الافلام وتحويلها انا ايه   برنامج ضغط الافلام وتحويلها انا ايه Icon_minitimeالأربعاء أبريل 02, 2008 2:06 am

قوه

--==DIVX_6.8= =--

برنامج ضغط الافلام وتحويلها انا ايه S4R30610

[ كودك
divx
من منا لا يعلم به فهو من اهم الاكواد المشغلة لهذا الامتداد وغيره فاكودك يقوم اثناء تنصيبه بتنصيب الميديا الخاصة به وبرنامج لضغط الافلام وتحويل لانساقات الميديا وهذا الكودك يعد من الأكواد الاساسيه والتى لابد من اقتناءها على جهازك لتدعيمه لصيغ قد لا يدعمها غيره من الاكواد وهذا هو الاصدار الاخير للكودك ] .

اتمنى فى النهاية ان ينال البرنامج على استحسانكم .

برنامج ضغط الافلام وتحويلها انا ايه IPX30790

.. نبذه عن البرنامج ..

.
.
.

The DivX Codec takes the power of advanced digital video compression to the next level, encoding video at resolutions up to high-definition 1920 x 1080. That's right, you heard it straight: 1080i and 1080p, at a fraction of the file size.
Benefits
* Up to 50% faster decoding on multi-core computers for better HD playback
* New custom matrices that allow better fine tuning of the encoder for specific content types
* Compress digital video 5 to 10 times more than MPEG-2/DVD format and hundreds of times over raw digital video
* Encode high-definition (HD) video at resolutions up to 1080p
* Play DivX videos on almost any 3rd party software media player
* Achieve the perfect balance between visual quality and performance with six carefully optimized encoding modes
* Enjoy maximized performance for all multithreaded processors (Intel Core Duo and Core 2 Duo, AMD Athlon 64 X2 and Athlon 64 FX)
* Reduce grain and low-light noise (common with DV cameras) without significantly degrading the video with the

.
.
.

.. [ التحميل ] ..

برنامج ضغط الافلام وتحويلها انا ايه KPJ31127

تحياتى مؤنس باشا

برنامج ضغط الافلام وتحويلها انا ايه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-